top of page

מפגשים פרטניים עם עמית

כשעמית יצר איתי קשר לראשונה הייתי בטוחה שהוא מתעניין לטיפול בנוגע לילד שלו אך להפתעתי (ולשמחתי) הפעם היה מדובר בטיפול לגבר בשנות העשרים לחייו.

עמית סוחב איתו מילדות פחד בלתי מוסבר מכלבים והיות והעניין לא טופל בילדות הוא לקח אחריות והחליט לעבור מפגשים בכדי להתמודד עם הפחד ולמגר אותו.

עבודה עם מבוגרים היא מאתגרת יותר יש שם הרבה יותר פחדים ומצוקות שצברו שנים על גבי שנים של פחד ומין הסתם קשה יותר לפרק אותם, עדיין שמחתי על ההזדמנות לעבוד עם אדם מבוגר.

לאחר שיחה קצרה קפצנו למים וקבענו פגישה בצהריי יום שישי , עמית הגיע אליי עם ערימה של חששות והמון שאלות על איך יתנהל הטיפול.

הסברתי לעמית מה שקורה בכל הטיפולים הפרטניים ושהתהליך הוא תמיד הדרגתי ומותאם למטופל- לאחד השלב הראשון לוקח שלושה חודשים ולשני חודש וזה מאוד תלוי עם איזה מטען מגיעים .

עמית ממש הסתייג מעבר לפחד מהמגע וליטוף של כלב .

לאחר שיחה עמוקה יותר חשף בפניי עמית את מקור הפחד , כשהיה ילד ננשך מכלב ומאז הוא אמנם לא בורח מכלבים אך נמנע מקרבה ומגע , ליטוף כלב שנים מחוץ לתחום בשבילו.

המפגש הראשון התחיל עם לושה הקטנה טריירית בת 12 שרגילה למגע וקירבת אדם. המפגש היה מאוד מוצלח, טיילנו בחצר עם רצועה ועמית הסכים לזרוק ללושה אוכל לרצפה בתור התחלה.

במפגש חשפתי את עמית לתמונות של כלבים אחרים ודנו בפחד מגזעים שונים. בנוסף שילבתי תרגיל דמיון מודרך שאותו נתתי גם כתרגיל לבית.

עם עמית נפגשתי לחמישה מפגשים אחת לשבוע בהם הכרנו גם את צ'אנס שהוא כלב מאולף, ועמית מאוד נהנה ממתן הפקודות והתקשורת עם הכלב ואפילו שמח להתמודד עם החשש ממגע וליטף את הכלבים, סירק אותם והאכיל מהיד.

חמישה מפגשים ועמית החזיר לעצמו את הבטחון העצמי הרשה לעצמו ללטף כלב ולהשאיר את הפחדים והחששות בעבר.

אין ספק שכלבנות טיפולית הוא כלי טיפולי גם עם אנשים מבוגרים ולא רק עם הילדים.

.

המפגשים עם עמית הסתיימו בהצלחה כשהוא למד להתמודד עם הפחדים והחששות.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page